L’ús professional de la Web Social (III)

GESEM Consultoria de formació, Formació a Mida i Presencial, Formació e·learning i Formació continuada

Presentació del curs

L’actual escenari d’Internet suposa una nova realitat que afecta a les empreses i institucions en la seva totalitat: comunicació externa e interna, relació amb les persones, clients, ciutadans, recursos humans, processos d’innovació, etc…

En aquest programa  formatiu tractarem  els nous conceptes aplicats al desenvolupament d’internet amb els següents objectius:

  • El rol del Community Management.
  • La marca personal i la reputació on-line.
  • Les eines i aplicacions de gestió, monitorització i mètrica als mitjans socials per escoltar, interactuar i avaluar el comportament dels usuaris, competència, tendències,…
  • La influència 2.0: Les eines i aplicacions per cercar i mesurar la reputació, popularitat i engagment als mitjans socials.

Programa

1) La figura del Community Manager

  • Aptituds i habilitats
  • Gestió de la comunitat online
  • Cerca i creació de continguts
  • Gestió de la reputació online
  • Seguiment i anàlisi

2) El Pla de Social Media

  • Estructura General
  • Fases
  • Estratègies
  • Eines i Accions

3) Monitorització de les xarxes socials

  • Introducció a la monitorització de la informació
  • Eines per  monitoritzar i gestionar
    • HootSuite: Ús i aplicacions
    • TweetDeck: Ús i aplicacions
    • SocialBro: Ús i aplicacions
  • Investigació i seguiment als mitjans socials
    • Visualització de rànkings
    • Rànkings de perfils
    • Monitoritzar competència
  • Cerques 2.0
    • Alertes
    • HowSociable
    • Social Mention
    • Google Trends
    • RSS

4 ) Identitat Digital / Reputació On·line

  • Gestió de la identitat digital
  • Les publicacions, l’Escolta, el Seguiment, la Interacció
  • Marca personal: Eines de gestió
  • El Bloc: Eina d’integració

5) Influència 2.0

  • Comparar perfils
  • Creació de llistes de líders d’opinió
  • Mesurar la reputació, popularitat i engagment
  • Cerca dels Key Influencers
  • Abast
    • TwitterGrader
    • TweetLevel
    • TweetReach
  • Rellevància
    • ProScore
    • Twitalyzer
    • klout
  • Ressonància
    • Kred
    • PeerIndex
    • Traackr

6) Altres mitjans i recursos de l’entorn 2.0

Altres mitjans i recursos de l’entorn 2.0

Objectius

Proporcionar els coneixements i eines necessàries sobre :

  • El rol del Community Management.
  • La marca personal i la reputació on-line.
  • Les eines i aplicacions de gestió, monitorització i mètrica als mitjans socials per escoltar, interactuar i avaluar el comportament dels usuaris, competència, tendències,…
  • La influència 2.0: Les eines i aplicacions per cercar i mesurar la reputació, popularitat i engagment als mitjans socials.
Metodologia
  • El curs tindrà una metodologia tant teòrica com pràctica. De cada explicació teòrica es desenvoluparan pràctiques per consolidar els coneixements, aptituds i experiències.
  • Al llarg de tota la formació l’alumne disposarà d’un continu Feedback amb el formador que li permetrà conèixer en tot moment els seus punts de millora.
  • Per assolir les competències i les habilitats proposades, es realitzaran activitats directament relacionades amb l’àmbit 2.0, utilitzant les eines i recursos web professionals d’actualitat.

Dades del curs

Durada: 10h
Modalitat: Presencial
 Material: CD / Materials Cloud
 Continguts: A mida

IQ ïndex de qualitat

M'ha ajudat a tenir més coneixement...

ub

M'ha ajudat a tenir més coneixement i/o profunditat de coneixement. M'ha ajudat a treure més profit d'eines conegudes. Molt interessant. Molt aplicable a la feina. Molt pràctic.

 


Universitat de Barcelona

902 14 14 41 | 93 459 30 86
Balmes, 15 1a Planta
08007 Barcelona

Altres cursos relacionats