La Web Social (I)

GESEM Consultoria de formació, Formació a Mida i Presencial, Formació e·learning i Formació continuada

Presentació del curs

L’actual escenari d’Internet suposa una nova realitat que afecta a les empreses i institucions en la seva totalitat: comunicació externa e interna, relació amb les persones, clients, ciutadans, recursos humans, processos d’innovació, etc…

En aquest programa  formatiu tractarem  els nous conceptes aplicats al desenvolupament d’internet amb els següents objectius:

  • El fenomen de les xarxes socials i la web social.
  • L’ús i aplicació de les eines i recursos 2.0 en l’àmbit professional i adaptar-les  a les tasques concretes que es realitzaran a la seva organització.
  • Obtenir una visió global i transversal de com actuar en els diferents canals socials.
  • Conèixer noves formes de relació amb les persones, empreses.

Programa

1) La Web 2.0

  • Perspectiva històrica
  • Què és la Web 2.0
  • Diferències entre la Web 1.0 vs Web 2.0
  • Alfabetització en eines 2.0

2) La Sindicació de Continguts

  • L’ús del RSS
  • Procés de subscripció
  • Lectors RSS

4 ) Escriptoris interactius

  • Netvibes
  • Integració d’aplicacions

5) Recursos Media : imatge i vídeo

  • Flickr
  • 500px
  • Instagram
  • YouTube

6) Blogs: El centre de producció de continguts

  • Funcionament d’un blog
  • Exemples de Blogs
    • Movable Type
    • WordPress
    • TextPattern
    • Blogger
  • Creació d’un blog amb WordPress
    • Configuració i posada en marxa
    • Publicació de continguts
    • Mòduls / Plugins

7) Xarxes Socials i Professionals

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

8) Ofimàtica 2.0

  • Google Drive / DropBox
  • Google Calendar
  • Presentacions 2.0 : Prezi
  • Infografies

9) Altres mitjans i recursos de l’entorn 2.0

  • Altres mitjans i recursos de l’entorn 2.0
Objectius

Proporcionar els coneixements i eines necessaris sobre :

  • El fenomen de les xarxes socials i la web social.
  • L’ús i aplicació de les eines i recursos 2.0 en l’àmbit professional i adaptar-les  a les tasques concretes que es realitzaran dins la seva organització.
  • Obtenir una visió global i transversal de com actuar en els diferents canals socials.
  • Conèixer noves formes de relació amb les persones i les empreses.
Metodologia
  • El curs tindrà una metodologia tant teòrica com pràctica. De cada explicació teòrica es desenvoluparan pràctiques per consolidar els coneixements, aptituds i experiències.
  • Al llarg de tota la formació l’alumne disposarà d’un continu Feedback amb el formador que li permetrà conèixer en tot moment els seus punts de millora.
  • Per assolir les competències i les habilitats proposades, es realitzaran activitats directament relacionades amb l’àmbit 2.0, utilitzant les eines i recursos web professionals d’actualitat.

Dades del curs

Durada: 15h
Modalitat: Presencial / On·line
 Material: CD / Materials Cloud
 Continguts: A mida

IQ ïndex de qualitat

Valoracions dels alumnes

Programa 100%
Grau de satisfacció 92%
Assoliment d'objectius 85%
Qualitat docent 100%

Claredat, Aplicabilitat...

27

Coneixement eines / Professor / Metodologia

Sector Pharma
Boehringer Ingelheim

902 14 14 41 | 93 459 30 86
Balmes, 15 1a Planta
08007 Barcelona

Altres cursos relacionats