Comunicació 2.0: Com difondre informació i influir als mitjans socials

Comunicació 2.0: Com difondre informació i influir als mitjans socials

Aquest curs aporta els coneixements necessaris sobre la utilització i l’ús de les xarxes socials aplicades a la tasca professional.
  • Sinergia entre xarxessocials
  • Funcionament i estructura lògica
  • Configuració i posada en marxa
  • Twitter com estratègia de marca
  • Eines i aplicacions per optimitzar Twitter
  • Treball amb llistes
  • L’usdels dels #Hashtags
  • Rankingde tendències i perfils
  • Twitter com eina dinamitzadora
  • Eines 2.0 per gestionar la comunitat
  • Funcionament i estructura lògica
  • Perfils, pàgines i grups
  • Creació d’una pàgina
  • Les aplicacions de Facebook
  • Funcionament i estructura lògica
  • Optimització del perfil
  • Visibilitat del perfil
Objectius
  • Generar una experiència pràctica en la comunicació corporativa 2.0.
  • Conèixer noves formes de relació amb les persones, empreses i institucions.
  • Aquest curs aporta els coneixements necessaris sobre la utilització i l’ús de les xarxes socials aplicades a la tasca professional.
Metodologia
  • El curs / taller tindrà una metodologia totalment pràctica
  • De cada explicació teòrica es desenvoluparan exercicis per consolidar els coneixements explicats

Dades del curs

Durada: 10h
Modalitat: Presencial / Online
 Material: CD / Materials Cloud
 Continguts: A mida

Descarregar programa de curs

Competències

 CD02-Gestió de la informació
 CD03-Comunicació digital

93 459 30 86
Gran Via de les Corts Catalanes, 645
3a Planta | 08010 Barcelona

Altres cursos relacionats

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •