ACTIC – Preparació acreditació

L’AcTIC

La Generalitat de Catalunya, mitjançant la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació (STSI), ha dissenyat un sistema d’acreditació de competències en tecnologies de la informació (ACTIC), que permet, entre altres, validar d’una manera homogènia, el nivell competencial que tenen les persones en l’ús de la tecnologia.

Oferta formativa  / itinerari de competències

L’abast són les 8 competències:

Que ofereix Gesem?

Un servei d’acompanyament a l’acreditació en ACTIC

Aquest servei consta d’una sèrie d’activitats d’informació, assessorament, orientació i acompanyament per tal que el participant pugui assolir l’acreditació amb eficiència.

  • Aportar informació i assessorament expert en el model d’acreditació en Tic (ACTIC).
  • Orientar els participants en les competències que necessiten millorar o desenvolupar per tal de poder presentar-se a la prova oficial d’acreditació.
  • Formar, si s’escau, els participants en les competències necessàries per poder presentar-se a la prova oficial.
  • Acompanyar els participants en el moment de l’acreditació: concretar dia i hora, rebre’ls, comprovar-ne la identitat  i disposar de l’espai d’aula i infraestructura (maquinari) adient per a la realització de la prova.

Modalitats

Es proposa una acció formativa sobre tres línies de treball:

  • Sessions presencials (formació de curta durada).
  • Treball individual i online del participant (Plataforma AulaOberta).
  • Suport tutorial.

serveis-actic

Equip consultor

  • Equip consultor expert, amb àmplia experiència en formació i serveis ACTIC.
  • Tots ells acreditats de Nivell 3 ACTIC.
  • Perfil professional: Professors llicenciats (pedagogia, informàtica ,…), diplomats (mestre, enginyers tècnics) o amb estudis equivalents amb un mínim de 5 anys d’experiència.
Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •