Acords de qualitat per a projectes efectius

Acords de qualitat per a projectes efectius

Objectiu general
  • Desenvolupar l’habilitat de fer acords de qualitat
Objectius específics
  • Comprendre els espectres de control e influència.
  • Identificar les necessitats del lloc laboral que estan ubicades al espectre de la influència.
  • Conèixer les claus d’èxit dels acords.
  • Dissenyar acords de qualitat, fent servir situacions reals.
  • Desenvolupar l’habilitat de fer acords de qualitat i gestionar reclamacions i queixes.
  • Conèixer tècniques per desenvolupar relacions de confiança dins l’equip de treball

Programa

Mòdul 1: Aconseguir acords de qualitat

  • La diferència entre una queixa i un reclam.
  • Requisits per a la formulació d’un acord de qualitat i que construeixi confiança.
  • Tècnica per gestionar les queixes i tècnica per gestionar reclamacions.

Mòdul 2: Convèncer les persones

  • Distinció de conceptes: Persuadir i manipular.
  • Rebutjar la manipulació coneixent les seves característiques.
  • Cinc maneres de guanyar la confiança en els altres.
Metodologia
  • La metodologia utilitzada està basada en l’aprenentatge actiu a través de l’experiència i es fonamenta en:
    • Paper actiu de l’alumne en el desenvolupament del seu aprenentatge.
    • Realització d’activitats grupals i/o individuals on es treballen experiències personals dels participants.
    • Rol facilitador del formador, que indueix al grup a visualitzar la rellevància dels coneixements, actituds i habilitats treballats, al seu entorn professional.
    • Potenciació del clima de debat a l’aula.

Dades del curs

Durada: 12h
Modalitat: Presencial
Material: Manual
Continguts: A mida

Descarregar programa de curs

93 459 30 86
Gran Via de les Corts Catalanes, 645
3a Planta | 08010 Barcelona

Altres cursos relacionats